ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Καλάθι

Όροι Εγγύησης

Όλα τα προϊόντα μας καλύπτονται από εγγύηση με το παραστατικό αγοράς τους από τα επίσημα service της εκάστοτε αντιπροσωπείας τους.


Για να καλυφθείτε από εγγύηση αποστέλλετε το προϊόν συνοδευόμενο από ένα αντίγραφο τουπαραστατικού αγοράς κατευθείαν στα επίσημα service αντιπροσωπείας προκείμενου να περάσει από τεχνικό έλεγχο. Αγοράζοντας οποιοδήποτε προϊόν από το κατάστημά μας, σας παρέχουμε επιπλέον εγγύηση αντικατάστασης του D.O.A. (Dead On Arrival) – D.A.P. (Dead After Purchase), εφόσον πρόκειται για εξαρχής ελαττωματικό προϊόν.


Η εγγύηση D.O.A.-D.A.P. παρέχεται για τις πρώτες 7 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Το προϊόν πρέπει να σταλεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με την πλήρη συσκευασία του και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς.
  • Η κακή λειτουργία του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό ή το λειτουργικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κλπ.

Oι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν για να καλυφθείτε είναι: Αποστέλλετε το προϊόν στο κατάστημά μας και με τη σειρά μας το αποστέλλουμε στο αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο service για τεχνικό έλεγχο και επίσημη αναφορά της βλάβης.

Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο service ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος.

Αντικατάσταση συσκευής δεν γίνεται στην περίπτωση επανεγκατάστασης λειτουργικού ή αντικατάστασης μπαταρίας. Σε περίπτωση που το πόρισμα από τον τεχνικό έλεγχο αναφέρει μηχανικό πρόβλημα συσκευής, τότε το κατάστημά μας προβαίνει, μετά από συνεννόηση με τον πελάτη, σε αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ή σε επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη.Η υπηρεσία DOA αφορά τόσο το βασικό προϊόν όσο και τα παρελκόμενα/ αξεσουάρ (όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά φορτιστής, καλώδια, μπαταρία κτλ.) σε μία συσκευασία. Ωστόσο, σε περίπτωση που στη συσκευασία βρεθεί ελαττωματικό κάποιο αξεσουάρ και όχι το βασικό προϊόν, τότε γίνεται αντικατάσταση μόνο στο ελαττωματικό αξεσουάρ.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα προϊόντα Apple δεν υπόκεινται σε διαδικασία D.O.A.-D.A.P. και οποιαδήποτε αντικατάσταση γίνεται από την αντιπροσωπεία τους. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας να επικοινωνείτε με το κατάστημα πριν προβείτε στην αποστολή.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση που η επισκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση (κακή χρήση, ατύχημα, πτώση, κ.λπ.), ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής και το κόστος ελέγχου της συσκευής από το service.

Ο φορτιστής και ακουστικά-hands free καλύπτονται από 6 μήνες εγγύηση και αποστέλλεται για έλεγχο ολόκληρη η συσκευασία (συσκευή και παρελκόμενα).

Η εγγύηση δεν ισχύει σε περίπτωση που:

  1. Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί τη συσκευή σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών.
  2. Η βλάβη προκλήθηκε από νερό, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη. Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή ή μεταποίηση λειτουργικού της συσκευής από μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα.
  3. Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας ατυχημάτων ανωτέρας βίας, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας.

Τα νόμιμα δικαιώματά σας που απορρέουν από τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα (όπως το δικαίωμα διόρθωσης ή αντικατάστασης -εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες- το δικαίωμα μείωσης του τιμήματος, το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση -εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα- λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, για διάρκεια δύο (2) ετών από την ημερομηνία παράδοσης) καθώς και από κάθε άλλη διάταξη περί προστασίας του καταναλωτή, δεν επηρεάζονται με οποιονδήποτε τρόπο από την εμπορική εγγύηση που προσφέρει ο κατασκευαστής του εκάστοτε προϊόντος

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για να μπορέσει να γίνει σωστά η διαδικασία του ελέγχου , σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να προσκομίσετε, το κινητό πλήρες ξεκλείδωτο (pin/μοτίβο κλειδώματος, λογαριασμοί) και αν είναι apple να έχει απενεργοποιημένο το find my iphone , καθώς και την απόδειξη της αγοράς.


Υπαναχώρηση

Στην περίπτωση που ο πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο (δηλαδή όχι νομικό πρόσωπο, ακόμα και μη κερδοσκοπικό) που αγοράζει προϊόντα εξ αποστάσεως από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αποκλειστικά για ιδιωτική του χρήση κι όχι στο πλαίσιο της επαγγελματικής του δραστηριότητας δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την εξ αποστάσεως αγορά ενός προϊόντος εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της φυσικής κατοχής του προϊόντος, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση.

Μαζί με τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε θα πρέπει να προσκομίσετε την απόδειξη λιανικής πώλησης. Σε gadget προιόντα (smartwatch, powerbank, tv box, robot) ο σειριακός αριθμός είναι στη συσκευασία. Συνεπώς για οποιαδήποτε επιστροφή gadget (smartwatch, powerbank, tv box, robot) απαιτείται να προσκομίσετε υποχρεωτικά και την πλήρη συσκευασία του προϊόντος. Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, θα ήταν χρήσιμο να ελέγχετε την κατάσταση των διατιθέμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος κλπ). Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς ή το πρόσωπο που υποδείξατε ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.

Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε).

Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης και εφόσον στείλετε πίσω τα προϊόντα η εταιρεία θα επιστρέψει τα χρήματα που εισέπραξε (με την επιφύλαξη παρακράτησης μέρους ή του συνόλου του τιμήματος σύμφωνα με τους παρόντες όρους) σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν είναι στην αρχική τους κατάσταση ή έχει μειωθεί η αξία τους) χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση.

Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό. Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης προϋπόθεση για την επιστροφή του συνόλου του τιμήματος είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, να μην έχουν αφαιρεθεί οι προστατευτικές ταινίες και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.

Επισημαίνεται ότι ο καταναλωτής θα πρέπει να διαχειρίζεται κάθε προϊόν, που παραλαμβάνει με τον τρόπο εκείνο που θα διαχειριζόταν και θα εξέταζε αυτό και σε ένα φυσικό κατάστημα, ώστε να διαπιστώνει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του. Διαχείριση ενός προϊόντος, η οποία είναι διαφορετική από την ανωτέρω περιγραφή, δεν θα γίνεται δεκτή. Σε κάθε περίπτωση που το προϊόν δεν κρίνεται ότι έχει επιστραφεί σύμφωνα με τα παραπάνω, η εταιρεία δύναται να παρακρατήσει μέρος ή το σύνολο του τιμήματος, ενημερώνοντας σχετικά τον καταναλωτή. Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης: Η εταιρεία δεν υποχρεούται σε επιστροφή στον καταναλωτή μέρους ή του συνόλου του τιμήματος του επιστραφέντος κατόπιν αναιτιολόγητης υπαναχώρησης προϊόντος, εφόσον υφίσταται απομείωση της αξίας του προϊόντος οφειλόμενη στη χρήση του προϊόντος από τον καταναλωτή με μη προσήκοντα τρόπο, ήτοι με τρόπο που εκφεύγει της συνήθους εξέτασης του προϊόντος για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του, όπως αυτή θα ελάμβανε χώρα σε ένα φυσικό κατάστημα.

Στην περίπτωση αυτή ο καταναλωτής ευθύνεται για την απομείωση της αξίας του προϊόντος που οφείλεται στην μη προσήκουσα χρήση του. Η εταιρείας μας ρητώς επιφυλάσσεται να ελέγξει το επιστραφέν προϊόν μετά την παραλαβή του και να παρακρατήσει μέρος ή το σύνολο του τιμήματος αναλόγως της απομειωμένης αξίας του με ευθύνη του καταναλωτή λόγω μη προσήκουσας χρήσης του. Ρητώς αναφέρουμε ότι δεν δύναται να πραγματοποιηθούν επιστροφές, σε είδη προσωπικής υγιεινής, στα οποία ειναι ανοικτή η συσκευασία.

Κατ' εξαίρεση, το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης του καταναλωτή από τη σύμβαση εξ αποστάσεως πωλήσεως δεν εφαρμόζεται, και ο καταναλωτής δεν μπορεί να επιστρέψει αζημίως το αγορασθέν προϊόν, στις ακόλουθες περιπτώσεις:

(α) Στις περιπτώσεις των προϊόντων έχουν κατασκευαστεί ειδικά για τον καταναλωτή, με ειδικές προδιαγραφές ή απαιτήσεις του καταναλωτή ή εν γένει προϊόντα εξατομικευμένα για τον καταναλωτή (custom made προϊόντα).

(β) Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί, καθώς η χρήση τους σαφώς εκφεύγει του πλαισίου της συνήθους εξέτασης του προϊόντος για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του, όπως αυτή θα ελάμβανε χώρα σε ένα φυσικό κατάστημα, καθιστώντας το προϊόν μεταχειρισμένο.

(γ) Στις περιπτώσεις προγραμμάτων και λογισμικού, που έχουν αποσφραγιστεί από τη συσκευασία τους. Σε περίπτωση καταχώρισης (registration) του προϊόντος (π.χ. smartphone) σε οποιοδήποτε σύστημα ή στην περίπτωση που το προϊόν φέρει κατά την έναρξη λειτουργίας του διαφημιστικό μήνυμα καλωσορίσματος δεν είναι δυνατή η υπαναχώρηση.

(δ) Στις περιπτώσεις προϊόντων που δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους υγείας ή υγιεινής. (ε) Στις περιπτώσεις παροχής υπηρεσιών, μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας.

(στ) Στις περιπτώσεις που η σύμβαση δε συνάπτεται από απόσταση, αλλά κατόπιν επίσκεψής σας στο φυσικό μας κατάστημα δεν έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης.


Το επίσημο service για συσκευές :

Nokia, Samsung, Vivo, Oppo  - Tηλέφωνο: 2105820000 Φειδιππίδου 7, Χαϊδάρι 12461 www.smartech.com  (2 έτη)

Apple  - Tηλέφωνο: 2119991260 Η εταιρεία Infoquest (Λ. Κηφισού 125 Ρέντη) και 0080044145417. Καθώς και η εταιρεία I-System 2152154400 https://store.i-system.gr/ (1 έτος)

SONY   - Tηλέφωνο: 80111810810 https://www.sony.gr/ (2 έτη)

MOTOROLA - Τηλεφωνο: 2107777076 Κριμαίας 7-9, Νέο Ψυχικο 11526 www.procordia.gr (2 έτη)

CATERPILLAR - CELLCOM Ε.Π.Ε.- Αργυρουπόλεως 65, Αργυρούπολη 16451 Τηλ: 2106621035 http://www.cellcom.gr/site/gr/ (2 έτη)

HUAWEI   - Tηλέφωνο: 2170007575 Μιχαλακοπούλου 178, Αθήνα 115 27, 09:00 ~ 17:00 Δευτέρα έως Παρασκευή, εκτός Επίσημων Αργιών https://consumer.huawei.com/gr/ (2 έτη)

XIAOMI   - Tηλέφωνο: 2110039677 MyMobileShop Παπανικολή 32, Κερατσίνι 187 56  (1 έτος)

Lenovo   - Tηλέφωνο: 2130087200 Χατζηαντωνίου 25-27, Μαρούσι 15124 (2 έτη)

Alcatel - Cellcom Ltd - Τηλέφωνο: 2109933070 https://www.alcatelmobile.com/gr/ (2 έτη)

REALME - Τηλέφωνο: 2109901342/3   Απόλλωνος 6, Ελληνικό ΤΚ 16777    https://t2p.gr/  Email: service@smart4all.com.gr  (2 έτη)