ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Καλάθι

Τρόποι πληρωμής / Άρθρο 39Α

Η παραγγελία που θα πραγματοποιήσετε μπορεί να πληρωθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:


1) Με μετρητά κατά την παραλαβή των προϊόντων από το φυσικό μας κατάστημα. 


2) Με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας με παραλαβή από το φυσικό μας κατάστημά μας ή με παράδοση στον τόπο τον οποίο έχετε επιλέξει μέσα από το site μας.


3) Μέσω αντικαταβολής του αντιτίμου της παραγγελίας σας κατά την παράδοση στον τόπο τον οποίο έχετε επιλέξει. Σημειώνεται ότι σε περίπτωση επιλογής πληρωμής με αντικαταβολή επιβαρύνεστε με έξοδα αντικαταβολής τα οποία ανέρχονται σε 1.99 ευρώ (πλέον των μεταφορικών εξόδων).


4) TBI Bank (3-60 δόσεις χωρίς κάρτα & 100% online) Επιλέγοντας σαν τρόπο πληρωμής TBI Bank, μεταφέρεστε στο ασφαλές περιβάλλον της TBIBank. Ακολουθείτε μία διαδικασία κι έπειτα θα μπορείτε να αγοράσετε τα προϊόντα της επιλογής σας με χρηματοδότηση, ορίζοντας εσείς την διάρκεια και το χρηματικό ποσό των δόσεων σας. Μάθετε περισσότερα στο Αγοράστε τώρα, πληρώστε αργότερα, BNPL, Ευέλικτη Χρηματοδότηση - TBI Bank



Σημαντικό: Σε περίπτωση παραλαβής από το φυσικό κατάστημα απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο αγοραστής να φέρει μαζί με την πιστωτική/χρεωστική κάρτα και κάποιο επίσημο έγγραφο που να πιστοποιεί τα στοιχεία της ταυτότητάς του (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κ.λ.π.)


Σημαντικό: Σε περίπτωση που αγοράζετε με εταιρική κάρτα, θα πρέπει το όνομα του παραλαβόντος να αναγράφεται στην κάρτα.


Σημαντικό: Σε περίπτωση συναλλαγής με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω internet, για να μπορέσει να διασφαλιστεί η ασφάλεια των συναλλαγών, δύναται να υπάρξει καθυστέρηση 3-4 εργασίμων ημερών ως προς την αποστολή, καθώς η αποστολή της παραγγελίας πραγματοποιείται αφού μια πληρωμή θεωρείται ότι έχει γίνει μόνο όταν επιβεβαιωθεί ότι έχει εισπραχθεί το ποσό. Σημαντικό: Σε συναλλαγή μέσω internet, θα πρέπει τα στοιχεία της κάρτας σας (χρεωστική - πιστωτική) να συνάδουν με τα στοιχεία της παραγγελίας σας.


Σημαντικό: Δεν εξυπηρετούνται κάρτες American Express και Diners.


Σημαντικό: Οι δόσεις επιβαρύνονται από 2 έως 6 δόσεις με 5% επιπλέον στο συνολικό ποσό, από 7 έως 12 δόσεις με 10% επιπλέον στο συνολικό ποσό, από 13 έως 18 δόσεις με 15% επιπλέον στο συνολικό ποσό και τέλος από 19 έως 24 δόσεις με 20% επιπλέον στο συνολικό ποσό.


4) Με κατάθεση στους παρακάτω Τραπεζικούς μας Λογαριασμούς.


Μπορείτε να μας καταθέτετε τα χρήματα για τις παραγγελίες σας σε έναν από τους λογαριασμούς της εταιρίας μας.

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ IBAN GR67 0172 0280 0050 2810 9414 697

Δικαιούχος FLEXIN ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε


Σημαντικό: Στην περίπτωση κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, η παραγγελία σας εκτελείται, αφού μας αποστείλετε μέσω e-mail στο info@flexin.gr το καταθετήριο, στο οποίο θα πρέπει να αναφέρεται ως αιτιολογία ο αριθμός παραγγελίας και εφόσον προηγηθεί τηλεφωνική ενημέρωση από την πλευρά του πελάτη για την ολοκλήρωση της κατάθεσης. Ο χρόνος αποστολής άρχεται από την ημερομηνία επιβεβαίωσης του καταθετηρίου. Μια πληρωμή θεωρείται ότι έχει γίνει, μόνο όταν εισπραχθεί το ποσό της εξόφλησης στο ακέραιο.


Προσοχή: Εάν επιθυμείτε μεταφορά από άλλη τράπεζα από τις συνεργαζόμενες του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, τότε τα έξοδα της τραπέζης βαρύνουν τον χρήστη. Σε διαφορετική περίπτωση, η αποστολή δεν θα διεκπεραιώνεται μέχρις ότου επιστραφούν τα έξοδα που έχουμε χρεωθεί από την τράπεζα.


Σημαντικό: Πριν προχωρήσετε σε οποιαδήποτε κατάθεση θα πρέπει να υπάρξει τηλεφωνική επιβεβαίωση της παραγγελίας σας από υπάλληλο της εταιρείας μας.


Αγορά / παραλαβή από το κατάστημα : Προσοχή: όλα τα προϊόντα ανοίγονται στο κατάστημα ώστε να βεβαιωθεί η αρτιότητα του προϊόντος .


Σας ενημερώνουμε πως οι παραγγελίες μένουν ενεργές για 24 ώρες χωρις να έχει γίνει εξόφληση .



Τιμολόγια βάσει του άρθρου 39Α Κώδικα ΦΠΑ


Διαδικασία Έκδοσης Τιμολογίου


ΠΡΟΣΟΧΗ


Για την επιβεβαίωση της ιδιότητας του υποκείμενου και του δικαιώματος έκπτωσης του αγοραστή, δηλαδή ότι είναι ενταγμένος στο κανονικό καθεστώς ΦΠΑ, ο πωλητής έχει υποχρέωση να ζητά από τον αγοραστή ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΦΟΡΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑΣ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΜΕ ΦΠΑ.


Σύμφωνα με τις διατάξεις των παρ. 5 και 6 του άρθρου 39α του Κώδικα Φ.Π.Α., τα φορολογικά στοιχεία δεν επιβαρύνονται με Φ.Π.Α., εάν ισχύουν αθροιστικά οι παρακάτω προϋποθέσεις:


α) Αγαθά που παραδίδονται μεμονωμένα ή ως ενιαίο σύνολο, τα οποία κατατάσσονται στους κατωτέρω κωδικούς του Κοινού Δασμολογίου της Ε.Ε. (Συνδυασμένη Ονοματολογία - Σ.Ο., καν. 2658/87 του Συμβουλίου, όπως ισχύει για το 2017 με τον εκτελεστικό κανονισμό 1821/2016/6.10.2016): - Κινητά τηλέφωνα: «85171200». - Κονσόλες για παιχνίδια: «95045000». - Ταμπλέτες ηλεκτρονικών υπολογιστών και φορητοί υπολογιστές: «84713000».


β) Ο αντισυμβαλλόμενος είναι υποκείμενος στο φόρο με δικαίωμα έκπτωσης του φόρου των εισροών του.


γ) Παραδόσεις αγαθών που έχουν τόπο φορολογίας το εσωτερικό της Χώρας και δεν απαλλάσσονται ή δεν επιβαρύνονται με Φ.Π.Α. βάσει λοιπών διατάξεων του Κώδικα Φ.Π.Α..


ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ


Τα παρακάτω έγγραφα θα πρέπει να ανεβαστούν στο site (αγορά με ΠΟΛ 115/ ΑΡΘΡΟ 39Α) αλλιώς δεν προχωράει παραγγελία .


1)  Έντυπο Προσωποποιημένης Πληροφόρησης με τα Στοιχεία Μητρώου Επιχείρησης, όπου θα αναγράφονται οι ΚΑΔ της επιχείρησης, από το λογαριασμό της εταιρείας σας στο Taxisnet (σε αρχείο pdf) όπου θα αναγράφεται σαν ημερομηνία εκτύπωσης η ημέρα καταχώρησης παραγγελίας


2) Αντίγραφο της ταυτότητας του Επιχειρηματία


3)Αποδεικτικό ΓΕΜΗ


4) Εκτύπωση από το TAXISNET με ημερομηνία εκτύπωσης η ημέρα καταχώρησης παραγγελίας τους βεβαιωμένους λογαριασμούς της επιχείρησης (σε αρχείο pdf) απ όπου αναμένετε και η κατάθεση .


Τα έγγραφα θα πρέπει να αποστέλονται σε μορφή pdf σε ενα ενιαίο mail για να διευκολύνεται ο έλεγχος από το νομικό τμήμα.


ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ (ΑΕ,ΟΕ,ΙΚΕ, κλπ)


Τα παρακάτω έγγραφα θα πρέπει να ανεβαστούν στο site (αγορά με ΠΟΛ 115/ ΑΡΘΡΟ 39Α) αλλιώς δεν προχωράει παραγγελία .


1) Έντυπο Προσωποποιημένης Πληροφόρησης με τα Στοιχεία Μητρώου Επιχείρησης, όπου θα αναγράφονται οι ΚΑΔ της επιχείρησης, από το λογαριασμό της εταιρείας σας στο Taxisnet (σε αρχείο pdf) όπου θα αναγράφεται σαν ημερομηνία εκτύπωσης η ημέρα καταχώρησης παραγγελίας


2) Αντίγραφο της ταυτότητας του του Νόμιμου Εκπροσώπου της εταιρείας (σε αρχείο pdf).


3) Καταστατικό/ΦΕΚ και τα Στοιχεία Μητρώου Νομικού Προσώπου από το Taxisnet , όπου θα φαίνεται ο Νόμιμος Εκπρόσωπος της εταιρείας(αφορά νομικά πρόσωπα).


4) Εκτύπωση από το TAXISNET με ημερομηνία εκτύπωσης η ημέρα καταχώρησης παραγγελίας τους βεβαιωμένους λογαριασμούς της επιχείρησης (σε αρχείο pdf) απ όπου αναμένετε και η κατάθεση .


5) Αποδεικτικό ΓΕΜΗ


Τα παρακάτω έγγραφα θα πρέπει να ανεβαστούν στο site (αγορά με ΠΟΛ 115/ ΑΡΘΡΟ 39Α) αλλιώς δεν προχωράει παραγγελία .


Στην συνέχεια το νομικό τμήμα της εταιρείας μας πραγματοποιεί τους απαραίτητους ελέγχους εντός 10 εργάσιμων ημερών, για την ορθότητα και διασταύρωση των στοιχείων που μας έχουν σταλεί και ενημερώνεστε για το τελικό ποσόν που πρέπει να καταβληθεί.


Η παραπάνω διαδικασία πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ να πραγματοποιηθεί ΠΡΙΝ από τη συναλλαγή και τη διαδικασία τιμολόγησης και η παραγγελία να έχει πραγματοποιηθεί με τα στοιχεία της επιχείρησης.


Η πληρωμή των τιμολογίων βάσει ΠΟΛ.1150/2017,άρθρο 39Α θα πρέπει να γίνεται μόνο με Έμβασμα από Εταιρικό/Επαγγελματικό τραπεζικό λογαριασμό.


Με την ολοκλήρωση της πληρωμής θα χρειαστεί να μας αποστείλετε το καταθετήριο μέσω email στο info@flexin.gr

Η αποστολή γίνεται μόνο στην έδρα της επιχείρησης και η παράδοση μόνο στον νόμιμο εκπρόσωπο .


Σε περίπτωση που η επιχείρησή σας δεν ανήκει σε κανονικό καθεστώς ΦΠΑ, τότε ο ΦΠΑ 24% θα χρεωθεί κανονικά στο τιμολόγιο. Τα προϊόντα τα οποία δεν υπάγονται στις διατάξεις του άρθρου 39α (Ν.2859/2000) θα τιμολογούνται κανονικά με ΦΠΑ 24% σε όλες τις επιχειρήσεις.


Σε περίπτωση που η πληρωμή δεν γίνει εντός 24 ωρών από την στιγμή που θα σας ενημερώσουμε η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτόματα και θα πρέπει να προχωρήσετε σε νέα.


Σε περιπτώσεις που ο καταναλωτής έχει ολοκληρώσει τη συναλλαγή με απόδειξη λιανικής ΔΕΝ μπορούμε να δεχτούμε την ακύρωση της και την έκδοση τιμολογίου. Γίνεται έλεγχος ΚΑΔ σε παραγγελία από επαγγελματία γιατί αυτός θα πρέπει να είναι ο τελικός αποδέκτης των προϊόντων.


Δεν επιτρέπεται η διάθεση των προϊόντων ως μεταπωλητής – ενδιάμεσος σε δευτερογενή αγορά καταναλωτών.


Η εταιρία μας επειδή δεν είναι εφικτό να έχει μεγάλο απόθεμα προϊόντων, ως ηλεκτρονικό κατάστημα, στηρίζει αποκλειστικά και μόνο τη λιανική και όχι τη χονδρική πώληση και δέχεται παραγγελίες από επαγγελματίες για ένα (1) τεμάχιο .